Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Ongedragen artikelen mogen binnen 30 dagen aan ons geretourneerd worden. De kosten van het retourneren komen voor rekening van de klant. Je kan je retour aanmelden via de volgende knop:
- Vul je postcode en ordernummer in.
- Geef de reden van retour aan.
- Betaal de retourkosten gelijk in het portaal.
- Je ontvangt een QR code die je kan tonen bij een DHL pakketpunt. Zo hoef je het verzendlabel niet zelf uit te printen.
- Vind een DHL-punt bij je in de buurt en lever het pakket in.
Retourneren kan ook kosteloos in de winkel van Schutrups Exloo.
Voorwaarden retourzending
- Het artikel wordt binnen 30 dagen na aankoop geretourneerd
- Het artikel is in de originele staat en compleet
- Het artikel is niet gebruikt of gedragen (passen is uiteraard toegestaan)
Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
Wanneer wij de retourzending hebben ontvangen, storten wij het volledige aankoopbedrag binnen 7 werkdagen terug via de betaalwijze waarop de bestelling is gedaan.
Kan ik een artikel ruilen?
Om een artikel te ruilen retourneer je de bestelling volgens bovenstaande stappen. We zullen zo snel mogelijk de retourzending verwerken, waarna jij je geld terug ontvangt. Bestel vervolgens het gewenste artikel.
Ben je in de buurt van onze winkel in Exloo? Neem dan je online bestelling mee naar de winkel. Hier kan je hem kosteloos ruilen voor het gewenste artikel. Indien er een verschil is in aankoopbedrag van de te ruilen artikelen wordt dit vergoed of betaald aan de kassa.
Garantie
Wanneer een artikel beschadigd of defect is, kun je contact met ons opnemen via webshop@schutrups.nl. Om je klacht zo goed mogelijk te verwerken geef asjeblieft zo veel mogelijk details door over het defect.
Is het zichttermijn van 30 dagen verlopen, maar gaat het product kapot terwijl je het normaal gebruikt* hebt? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. In dat geval kunnen we zo snel mogelijk kijken naar een gepaste oplossing.
*Onder normaal gebruik behoort ook het juist onderhouden van schoenen. Wanneer de schoenen niet goed worden onderhouden, kunnen de schoenen sneller kapot gaan. In dat geval kan er geen aanspraak worden gedaan op garantie.
Veelgestelde vragen
Wanneer je de bestelling voor 15:00 hebt geplaatst verzenden wij het dezelfde dag nog! We doen altijd ons best om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Sommige bestellingen kunnen langer duren vanwege factoren buiten onze controle, zoals weersomstandigheden of vertragingen bij de vervoerder. Als je niet zeker weet wanneer je je bestelling kunt verwachten, neem dan gerust contact met ons op om te vragen naar de actuele levertijd. We zullen ons best doen om je zo snel mogelijk te helpen.
Het zoeken van artikelen kan op meerdere manieren, zoals de zoekbalk aan de bovenkant van de website. Je kunt ook artikelen zoeken via het menu.
Nee, de prijzen van de artikelen in onze winkel en op onze webshop zijn gelijk en zijn inclusief BTW.
Op het moment dat je bestelling word verzonden ontvang je van onze vervoerder altijd een verzendbewijs in je e-mail. In deze e-mail staat een link waarmee jij de bestelling kunt volgen.
Bij Schutrups heb je de keuze uit verschillende betaalmogelijkheden: iDEAL, PayPal, Maestro, creditcard en SOFORT banking. Vanaf €50 gratis verzending.
De bezorger biedt de bestelling aan op het afleveradres. Mocht je niet thuis zijn bij de eerste bezorgpoging, dan ontvang je hier altijd een bericht van. Dit kan door middel van een briefje in de brievenbus, via de Track & Trace link of via mail. Zij laten je weten wat de status van je pakket is. Zij laten je dan weten met een van de volgende 3 opties waar je bestelling is: Ze komen de volgende dag terug; De bestelling ligt bij de buren; Of de bestelling ligt bij een afhaalpunt.
Onze standaard levering is in de meeste gevallen GRATIS, zolang je voldoet aan de minimale bestelwaarde van €50,00. Retourkosten worden niet door ons vergoed. Je kunt je bestelling wel kosteloos terug brengen in de winkel.
Ongedragen artikelen kunnen binnen 30 dagen aan ons worden geretourneerd, dit kan per post. In dat geval komen de kosten van het retourneren voor rekening van de klant. De artikelen mogen worden geretourneerd naar: Schutrups Exloo, Zuiderhoofdstraat 13, 7875 BW Exloo. Gebruik hiervoor het retourportaal op de retourpagina. Retourneren mag ook kosteloos in de winkel van Schutrups Exloo.